Hiit sprint fogyásért


Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » Fogyni akarsz?

A HIIT edzések típusai

Négy olyan edzésformát mutatunk be, amelyek különösen hatékonyan karcsúsítanak, emellett pedig javítják az egészségi állapotodat és az állóképességedet is! Intervall edzés HIIT edzés Az intervallumos edzés, illetve a High Intensity Interval Training, vagyis magas intenzitású intervall edzés napjaink legnépszerűbb zsírégető mozgásformái. Két, népszerű aerob edzési stílust kombinálnak: az általános, alacsonyabb intenzitásút, ezek a klasszikus, 90 perces edzések, és a szuper intenzívet, amelyek hiit sprint fogyásért napi perc edzéssel is igen hatásosak.

Hogy működik? Az intervallumos edzés azt jelenti, hogy ezt a két típust variálják a mozgás során. Például, 2,5 perc gyorsgyaloglást egy-másfél perc sprintszakasz követ, ha a legegyszerűbb példára, a futásra vonatkoztatjuk.

zsírégető hummus

De szinte bármilyen mozgással megoldható az intervallumos edzés. Milyen a hatása? A magasabb intenzitású intervall edzés az egyik legjobb zsírégető mozgásforma, hiszen míg egy normál kardió óra során hiit sprint fogyásért fél óra elteltével indul meg az energiafelhasználás, illetve zsírégetés, a HIIT edzés esetén hiit sprint fogyásért jóval fogyás lawrence ks. A fent említett példát, ha negyed órán át ismétled napi rendszerességgel, már néhány hét alatt csökken a testzsír-százalékod.

Emellett, az intervallumos edzések erőteljesen pörgetik az anyagcserét, és nem egy intenzívebb mozgás után akár egy napon át is.

A leghatékonyabb tréning a magas intenzitású intervall edzés

Kinek ajánlott, hogyan végezd? Ha nincs rajtad jelentős túlsúly, azonban az alkatodhoz képest magasabb a testzsír-százalékod, ez a Te edzésformád!

Ha egy kicsit is járatos vagy a zsírégető sportokban, nyilván tudod, hogy a kardió jellegű mozgásformák segítik elő leginkább a súlyvesztést. Van azonban a kardiónak egy speciális változata, amellyel még gyorsabban érheted el a kívánt eredményt, valamint jelentősen növelheted az állóképességedet.

Komoly túlsúly esetén egyelőre ne szuper intenzív gyakorlatokkal indíts, csak lazábban végezd, hogy ne terheld túl se a szíved, se az ízületeid. Például normál gyaloglást váltogass gyorsgyaloglással és lazább kocogással.

Kapcsolódó cikkek

Tabata edzés Hogy működik? Az intervall edzéshez hasonlóan, itt is a különösen intenzív és kevésbé intenzív szakaszok váltogatása jelenti az edzés kulcsát, intenzív terhelési és pihenési idők váltakoznak.

A tabatát jellemzően olyan gyakorlatokkal végzik, amelyek intenzív alakformálók, mint amilyenek például a guggolások és a kitörések.

HIIT Workout - Insane 20 Minute Treadmill Workout

Válassz négy-öt különböző gyakorlatot, külön izomcsoportokra. Órákkal az edzés után is pörög tőle az anyagcsere, és már rövid idő alatt csökken a testzsír-százalék és szálkásodik az izomzat. Kinek ajánlott, kinek nem? Ha viszonylag jó állóképességgel rendelkezel, például eddig már futottál, aerobicoztál, de stagnálsz, kilendíthet a mélypontról a tabata edzés.

hogyan lehet elveszíteni a felesleges zsírt a testből

Ha eddig nem sportoltál, néhány hétig végezz intervall edzést, fokozatosan kezdd el terhelni a tested. Szív- és érrendszeri betegségek esetén azonban szigorúan kerüld el! TIPP: Mire érdemes figyelned, mielőtt edzéstípust választasz?

Nézd meg ezeket is:

Vedd figyelembe, mekkora súlytöbbleted van. Legyél tekintettel a testösszetételedre, testzsír-százalékodra.

fogyás 2022 tipp

Tartsd szem előtt esetleges betegségeidet — például korábbi sérülések, ízületi problémák. Számolj vele, hogy a sport és az étkezés együtt vezet majd látványos hatásokhoz. Ne feledkezz meg arról, hogy a hormondominanciád jelentősen befolyásolja, hova hízol, illetve honnan, és milyen ütemben fogysz, illetve mennyire látványosan izmosodsz. Látogass el a Metodichoz anyagcseretípus mérés re, ahol egyéni ajánlást kapsz táplálkozásodra, illetve az ajánlott edzésekre vonatkozóan is.

Pilates Hogy működik?

Mi is az HIIT, hogyan épül fel egy HIIT tréning?

A Pilates egy, az elmét és a testet egyensúlyba hozó edzés típus, amely gyorsan fejti ki a hatását. A koncentrációtól a gyakorlatok precíz elvégzéséig, több alapelv mentén épül fel.

zsírégető dzialanie

Emellett, mivel komoly hatást gyakorol a tartóizmokra, jelentős változásokon megy át a testtartás, a hasizom is. A rengeteg nyújtásnak köszönhetően pedig hajlékonyabbá, rugalmasabbá teszi a testet. Kinek ajánlott?

forró ital zsírt éget