Könnyű zsírégető torna. Vágjunk is bele: mitől lesz hatékony a zsírégető edzés?


könnyű zsírégető torna

Brutális zsírégetés, 28 napon keresztül napi néhány perces gyakorlattal! Szeretnél fogyni?

könnyű zsírégető torna

Formálni tested? Egy egyszerű, de nagyszerű gyakorlattal, napi pár perc alatt, otthon is elérhetsz eredményeket!

könnyű zsírégető torna

Az egész tulajdonképpen egy négy hetes program, amely kitűnő alapot ad a továbblépéshez, az erősebb edzésekhez. A statikus hasizom gyakorlat az egyik leghatékonyabb alakformáló.

Brutális zsírégetés, 28 napon keresztül napi néhány perces gyakorlattal!

A hasad láthatóan laposabb lesz, egyben erősíti hátizmod, a feneked, a karjaid és a lábaid, kitűnő könnyű zsírégető torna gyakorlat és még segíti a helyes tartásod is. Amennyiben nem szeretsz felüléseket, hasprés gyakorlatokat végezni, akkor most megtaláltad a számodra legmegfelelőbb alapozó edzésmódszert.

A helyes gyakorlat elvégzéséhez feküdj le a talajra, majd támaszkodj meg az alkarodon, emeld meg magad, a lábaid rakd kis terpeszbe. Figyelj a törzsedre! Fontos, hogy tested egyenes maradjon, továbbá ne engedd le a csípőd és a fenekedet sem, figyelj arra, hogy fejed se lógjon!

Miután megtaláltad a megfelelő pozíciót, tartsd meg tested, az első két napon másodpercig, majd folyamatosan növeled az időt.

könnyű zsírégető torna