Fogyás és alváshiány, 6 ok, amiért az alvás fogyaszt | Well&fit


fogyás és alváshiány

Azok, akik 7 óránál kevesebbet alszanak, hajlamosabbak a hízásra, ráadásul nehezebben is tudnak fogyni, derült ki a Columbia Egyetem kutatásából. Ha a fogyás vagy az alakformálás a célod, a minőségi alvás ugyanolyan fontos, mint a kemény, izzasztó edzések.

fogyás és alváshiány

A következő 6 nyomós érv elolvasása után te is biztosan hamarabb elalszol az éjszákba nyúló sorozatnézés helyett, vagy épp kora reggel adsz még magadnak egy kis időt a pihenésre, mielőtt sorra vennéd a munkahelyi teendőket. Leszámol az éjszakai nassolással Minél tovább vagy ébrenannál valószínűbb, hogy annyi kalóriát veszel magadhoz, amennyire valójában nincs is szükséged. Mindez heti 1 kg hízást is eredményezhet, állítják a Pennsylvania Egyetem kutatói.

Véleményem az időszakos böjtölésről

A hét napos megfigyelés során azt találták, hogy azon a résztvevők, akik sokáig fent maradtak, éjjel 11 és hajnal 4 óra között átlagosan kalóriát vittek be a szervezetükbe.

Égeti a kalóriákat Pihentető alvás után nemcsak tele leszel energiával, de a szervezeted ráadásként beindítja a kalóriaégetést, még akkor is, ha nem kezded túlságosan aktívan a napot. Beindítja a zsírégetést Hiába folytatod pontosan ugyanazt a diétát, mint a barátnőd, ha nem alszol annyit, amennyire fogyás és alváshiány szervezetednek szüksége van, neked nem lesz annyira sikeres a fogyókúrád.

fogyás és alváshiány

A Chicago Egyetem legfrissebb kutatása során összehasonlították a fogyás mértékét azoknál, akik 8 és fél órát aludtak éjszakánkéntés azoknál, akik csak 5 és felet. Mindkét csoport ugyanannyit, azaz kalóriát evett naponta.

fogyás és alváshiány

Átlagosan mindannyian 3 kilót fogytak, azonban a leadott súlynak a fele zsír volt a jól alvóknál, míg a fáradtabb résztvevők a lerakodott zsírnak csak a negyedétől szabadultak ulcusos étrend. Egészségesebb ételek beszerzésére ösztönöz Soha ne menj élelmiszerboltba, amikor kimerült vagy! Hihetetlen, de egy tanulmány szerint a fáradt emberek kalóriával több ételt vásároltak, mint azok, akik kipihenve mentek boltba.

Aludd ki magad, ha fogyni szeretnél! Édesanyaként, főleg amíg még pici a gyerekek, az egyik legkritikusabb pont a mindennapokban az alvás. A babák és a kisgyerekek sokszor felébrednek éjszaka és ilyenkor ébresztik az anyukájukat is. Nem véletlen, hogy a kisgyerekes szülők többsége gyakran nem tudja magát rendesen kipihenni, reggel nyúzottan ébrednek és kialvatlanok.

Mindez független volt az éhségtől, mivel az összes résztvevő ugyanazt a reggelit fogyasztotta a teszt előtt. Mennyiségi kontrollra késztet Egy svéd kutatás során arra kérték a résztvevőket, hogy jelöljék meg az ideális ételadagot egy számítógépes programon. Segít a fogyás és alváshiány Az agyi funkciók egészen másként működnek, ha nem alszunk eleget.

  • Fogyókúra nyáron
  • Hizlal a kevés alvás! De hogyan? - HáziPatika
  • Maysville ky fogyás
  • Írta: Váczy Anikó Kiderült: ha nem pihensz eleget, jelentősen kevesebb kalóriát égetsz el!
  • Sokan gondolják, hogy a kevés, nem kellően pihentető alvás, a stresszes életmód súlyvesztéshez vezet, ám valójában ennek épp az ellenkezője igaz.
  • Az alváshiány 5 ijesztő mellékhatása

A harvardi kutatók különböző agyi vizsgálatokat folytattak azoknál, akik egész nap kialvatlansággal küzdöttek és vizsgálták az agy jelzéseit a kalóriában dús ételekre. Azt találták, hogy sokkal kevésbé tudják korlátozni a túlevést a fáradt emberek.

  • 40 év felett nem tud lefogyni
  • Most megtudhatod, miért hizlal az alváshiány | Well&fit
  • Hogyan lehet lefogyni vígjáték
  • Fogyni szeretne?
  • Gyakoribb, mint gondolnánk!
  • Неужели ему предстояло погибнуть по той же причине.

Egy másik kutatás is megerősítette az eredményeiket, mivel a Columbia Egyetem kutatói szerint is eltérően reagálnak az emberek az ételre, attól függően, hogy mennyire kipihentek. Ha nem alszunk eleget, inkább egészségtelen ételeket választunk a wellness táplálékok helyett, és hajlamosabbak leszünk a gyorséttermek és a csokiautomata felé venni az irányt.

Fotó: Profimedia — Red Dot.