Karcsú kövér bokák, Melyik cipő teszi a bokát látványosabbá


Ezek fájdalmasak lehetnek, duzzanatot és nagy kellemetlenséget okozhatnak olyan tevékenységek végzésekor, mint például a vezetés és a kerékpározás. A lábaknak ez a szerkezete genetikailag öröklődhet, terhesség alatt okozhat, vagy karcsú kövér bokák jelentkezhet, amikor a testben sok víz visszatartódik. A legtöbb esetben a túlsúly okozza a boka zsírtartalmát a nőkben. A testmozgás mindegyik esetben az karcsú kövér bokák leggyakoribb módszer a zsírtartalom megszabadítására, valamint a bokák és a lábak erősítésére és illeszkedésére.

Egyszerű és hatékony gyakorlatok a bokák megszabadulásához: Íme néhány alapvető gyakorlat, amelyek elősegítik a bokán a zsírlerakódások kezelését. Lépcső borjú emeli A lépcsős borjúemelések javítják a bokaizmok erősségét és segítik a zsíros lerakódások csökkentését itt. Ezek megerősítik a borjú és az áll izmait, növelve a lábak teljes erejét.

Ezek bárhol megtehetők, mivel a felszerelés iránti igény nagyon alapvető.

Melyik cipő teszi a bokát látványosabbá

Hogyan kell csinálni: Álljon egy lépésre, amely legalább 5 hüvelyk távolságra van a talajtól, miközben sarka a szélén van. Fenntartva az egyensúlyt, tegye az egész testtömegét a sarokba, és hajlítsa le annyira, amennyire csak tud, amíg meg nem érzi, hogy a borjúizmok megnyújtódnak.

Tartsa a helyét 10 másodpercig, és térjen vissza az eredeti helyzetbe. Most karcsú kövér bokák testtömeg újbóli elmozdításával álljon meg a lábujjain, és szálljon fel olyan magasra, amennyit csak tudsz. Tartsa 10 másodpercig a testtartást, és térjen vissza az eredeti helyzetbe. Ismételje meg a teljesítést legalább szor, hogy a boka néhány héten belül formájába kerüljön.

Boka forgása A boka forgása javítja a vérkeringést és tonizálja a boka izmait. Az is előnyös, ha ízületi problémák vannak.

távolítsa el a zsírt a karokból

A boka forgása bárhol elvégezhető, és nincs szükség felszerelésre. Javasoljuk, hogy ne nyújtsa ki az izmokat kényelmes szint után, mert fájdalmas és csúnya lehet.

Kiderül, Megkövez, Nő, Kövér, Karcsú, Szobor, Leány

Hogyan kell csinálni: Üljön a kanapéra vagy egy székre, és tartsa a lábát a padlón. Kezek a kartámaszra és egyenesen a hátára. Karcsú kövér bokák fel az egyik lábát legalább hüvelykkel a padlótól, térd szintje alatt. Most forgassa a bokát az óramutató járásával megegyező irányban, alacsony sebességgel, minden oldalról nyújtva az izmokat.

Tegye ezt tízszer, majd fordítsa el a mozgásokat az óramutató járásával ellentétes irányba.

poo tea fogyás

Váltás a lábak és ismételje meg. Végezze el a zsíros boka gyakorlatokat szer, váltakozva a lábakkal minden forgás után. Boka tonizálása - edzőgömb használata A boka tonizálása az egyik olyan testtartás, amely a testmozgást szórakoztatóvá és egyszerűvé teszi.

Karcsú, kövér bokák December Sok kövér nő azt hiszi magáról, hogy karcsú Minden negyedik túlsúlyos nő abban a hiszemben él, hogy valójában karcsú, mivel annyira elterjedt a kövérség, hogy elveszett az karcsú súly fogalma. Kiderült, hogy a túlsúlyos nők 25 százaléka és a normál súlyúak 16 százaléka rosszul ítélte meg saját súlyát — írták a szakemberek az Obstetrics and Gynaecology című szaklapban a The Daily Telegraph internetes kiadásának www.

Meg lehet csinálni televízió nézése vagy kedvenc könyve olvasása közben. Segít a borjúizmok tonizálásában és csökkentik a boka zsírját, ha rendszeresen végzik.

karcsúsító háziállatok

Hogyan kell csinálni: Feküdjön a hátán, és mindkét lábát hozza össze, a padlón lapos, térd hajlítva. Emelje fel a lábát, és tegye a kis gyakorló labdát alá. Most gördítse a labdát a láb segítségével az elülső fal felé. Csúsztassa a lábát addig, amíg egyenesé nem válik, és a labda eléri a borjú felső részét.

szilva és zsírvesztés

Az egyensúly fenntartása után csúsztassa befelé a labdát, és térjen vissza a testtartáshoz, ahol a labda a láb alatt van. A váltás előtt ismételje meg az eljárást legalább szor egy lábon.

Lábak lengő Az alsó test alakjának és tónusának megőrzésének egyik legjobb módja. A lábak lengésének saját előnyei vannak a boka és karcsú kövér bokák láb területein.

Karcsú, kövér bokák

Javítja a rugalmasságot és erősíti a lábát, a boka és a borjút. Az ízületi problémákra ezt az egyszerű feladatot is elvégzik. Hogyan kell csinálni: Álljon a padlón fallal a bal oldalon.

Nyomja meg a bal tenyerét a falon és a jobb kezét a derékon. Most a test súlyát a bal lábára állítva emelje fel a jobb lábat olyan magasra, amennyit csak tud elölről. Ügyeljen arra, hogy a lábujjak elölről a fal felé nézzenek.

Milyen cipőtől lesz vizuálisan karcsúbb a boka - Confetissimo - női blog

Most óvatosan mérlegelje az egyensúlyt, és húzza hátra a lábát úgy, hogy a lábujjak a háta mögött lévő fal felé mutatnak. A ritmus karcsú kövér bokák nélkül álljon tovább. Az előre és hátra együttesen teljes lendületet ad, minden lábonként 20 teljes lendítést végezzen a hatékony eredmény elérése érdekében.

Támogatás guggolás Ez a szabályos guggolás enyhe változata, amelynek további előnye, hogy tonizálja a boka izmait. Rendszeres karcsú kövér bokák közben a comb és a borjú veszi fel a testtömeg nagy részét, de itt a súly inkább a bokára változik.

Hogyan kell csinálni: Álljon függőlegesen, hátul a faltartóval szemben, a lábak vállhosszon elválasztva. Most lélegezzen be és guggoljon, térdre hajlítva, a hátát egyenesen tartva. Maradjon a helyzetben 5 másodpercig, majd fokozatosan álljon újra. Lélegezzen mélyen, és ismételje meg a guggolást. A kezdők számára a kezek egymás mellett maradhatnak a nagyobb támogatás érdekében, a gyakorlással; előre hajthatja a karjait, hogy növelje a nehézségi szintet. Deep Lunges Az égőgombáknak többféle formája van, amelyek az alsó test különböző részeire irányulnak.

Itt elvégezzük a borjúkat és a bokakat célzó mély testeket, amelyek megszabadulnak a terület zsírtartalmától. Ha ezeket a kövér bokákat rendszeresen gyakorolja, akkor azok megerősítik a lábát, és fájdalmas görcsöket okoznak az öbölben.

Hogyan kell csinálni: Álljon, vállakkal elválasztott lábakkal és kezével a deréknál. Most lépjen előre, térdnél hajlítva úgy, hogy a hátsó láb a lehető legnagyobb mértékben meg legyen nyújtva. Győződjön meg arról, hogy az elülső láb a padlóhoz van lássa, a hátul pedig a lábujjakhoz. Tartsa pozíciót 5 másodpercig, és térjen vissza az eredeti testtartáshoz.

Ismételje meg a másik lábával. A mély testeket es sorozatban kell elvégezni, legalább két ilyen készlet kötelező. Lábérintés - fekvő testtartás A láb karcsú kövér bokák fekvő testtartásban előnyös a borjú és a comb számára. Nagyon sok gyakorlatra van szükség, mivel közepes nehézségi fokú, de nagyon hasznos, ha lefagy.

Súlyos hátfájásban szenvedőknek ezt a gyakorlatot nagyon gondosan kell elvégezni. Hogyan kell csinálni: Feküdjön egy puha szőnyegen, kézzel egyenesen a feje fölött.

Hogyan lehet egy kicsit teltebb a lába: kis női trükkök A dagadt nők panaszait megszoktuk hallani: vagy a dereka nem elég vékony, vagy a csizma nem illik a lábára De kevesen veszik észre és értik meg, hogy a vékony lányoknak is vannak összetett megjelenésük. Az ilyen szépségek legnagyobb "problémája" a vékony bokák jelenléte. Ki gondolta volna?

Most lélegezzen be, és emelje fel a lábakat merőlegesen a padlóra, vagy olyan magasra, amennyire csak tudsz. Helyezze össze a kezét, hogy megérintse a lábát, és a folyamat során hajlítsa meg karcsú kövér bokák bokát, hogy a lábak lefelé nézzenek. Emelje fel a vállát, amennyire csak lehetséges. Tartsa a helyét 5 másodpercig, és lazítson a kezdeti testtartásig. Kocogás vagy futás A kocogás kiváló kardio edzés, amely pumpálja a vér áramlását.

Ezenkívül elősegíti az erős és rugalmas boka fenntartását és megakadályozza a zsírlerakódások felhalmozódását. A megfelelő testtartásban történő edzés elengedhetetlen ahhoz, hogy előnyei legyenek a lábakon és a bokán.

Így teheti meg. Hogyan kell csinálni: Futás közben a láb első érintkezésének a boka mellett kell lennie, ez elengedhetetlen az általános testi egyensúly fenntartásához. Futás közben viseljen kényelmes, lapos talpú cipőt. Ez csökkenti az izomfájdalom és görcsök kockázatát.

A nehézség fokozása érdekében kösse a súlyokat a bokákkal a jobb tonizálás érdekében. A kocogást addig kell elvégezni, amíg a test engedi, fokozatosan növelve az időtartamot.

10 MIN EXERCISE \u0026 STRETCH FOR SHOULDERS, NECK \u0026 THE COLLARBONE AREA ~ Emi

Fokozott lábszáraz nyújtások Időnként fontos a véráramlás szabályozása edzés közben. Ez karcsú kövér bokák a kívánt eredmény gyorsabb elérését. Ez a gyakorlat a gyertyákat célozza meg, csökkentve a véráramlást abban a részben egyelőre.

Hogyan kell csinálni: Feküdjön hátul egy puha felületen, lábait térdnél és kezét oldalán meghajlítva.

hasról fogyni gyorsan

Támassza a felső testét 60 fokos szögben a karokkal. Óvatosan emelje fel a lábát úgy, hogy a borjú párhuzamos legyen a padlóval és a láb az elülső fal felé nézzen. Most mutatja a lábujjakat az elülső fal felé, amíg meg nem érzi az állkapocs és a borjú fogyás kihívás naptár nyújtását.